Система шкільного менеджменту - EDUkIT стає School Champion

Дитячий екологічний конкурс «ЕКО ІДЕЇ-2012» набуває всеукраїнського масштабу

2012-09-03

/Files/images/news_2012/konkurs/Ф_1.jpg

В червні 2012 року Благодійна організація «Фонд Братів Кличків» та Компанія Panasonic оголосили про початок дитячого екологічного конкурсу «ЕКО ІДЕЇ ЗІ ВСЬОГО СВІТУ – 2012. Цього року поділитись своїми ідеями, як зберегти довкілля, мають змогу діти з усієї України.

Метою цього конкурсу євиховання у дітей дбайливого відношення до природи, популяризація екологічної культури та розвиток відчуття причетності до вирішення екологічних проблем. Маленьким учасникам для зображення своїх ідей запропоновано спеціальний ЕКО-щоденник, який вони будуть заповнювати разом з батьками чи вчителями протягом 5 днів.

Участь у конкурсі можуть взяти діти молодшого та середнього шкільного віку (від 6 до 15 років включно), котрі навчаються у загальноосвітніх школах всієї України. Конкурс триватиме до 16 вересня 2012 року. Імена та прізвища трьох фіналістів будуть оголошені на початку жовтня 2012 року. Цього року автор найкращої ЕКО ІДЕЇ у супроводі свого куратора відвідає у листопаді 2012 року місто Кіото, Японія. Окрім того, школа, де навчається фіналіст, отримає у подарунок інтерактивну електронну дошку PANABOARD для використання у навчальному процесі.

Організатори покладають великі надії на юних природознавців, адже роботи переможців українського конкурсу два роки поспіль займають призові місця на міжнародному рівні. Так, переможниця минулорічного українського відбору киянка Катерина Коверенко представляла нашу державу на всесвітньому конкурсі ЕКО ІДЕЙ у штаб-квартирі ЮНЕСКО в Парижі. Серед тисячі ЕКО-щоденників, написаних та проілюстрованих школярами, робота Катерини привернула особливу увагу організаторів. А 2010 року переможці українського конкурсу – Ольга та Антон Лушанкіни - вибороли почесне 2 місце у всесвітньому конкурсі ЕКО ІДЕЙ у Японії.

/Files/images/news_2012/konkurs/IMG_0390.jpg«Компанія Panasonic прагне стати екологічною компанією №1 у світі. Для нас важливо аби якомога більше дітей взяло участь у конкурсі та запропонувало нові та цікаві ідеї для стабільного і комфортного стилю життя та праці в гармонії з навколишнім середовищем», — відмітив Голова Представництва компанії «Panasonic (СНД)» Кодзі Терадзіма.

«Турбота про чисте довкілля та виховання екологічної культури є складовими розуміння здорового способу життя, яке пропагує Фонд Братів Кличків. Саме тому наша благодійна організація вже 3-й рік поспіль підтримує ініціативу компанії Panasonic. Ми переконані, що цього року в нашому спільному проекті активно братимуть участь не лише школярі міста Києва, а й діти з різних куточків України. Адже цього року наш конкурс набув всеукраїнського масштабу», - зазначила Виконавчий директор БО «Фонд братів Кличків» Ганна Старостенко.

Додаткова інформація:

«Фонд братів Кличків» – всеукраїнська благодійна організація, заснована Віталієм і Володимиром Кличками у серпні 2003 р. з метою створення належних умов для гармонійного розвитку підростаючого покоління України. За 9 років Фонд реалізував низку соціальних проектів, які були направлені на популяризацію здорового способу життя, сприяння розвитку спорту, підтримку талановитої молоді та проведення інформаційних кампаній. Фонд працює з дітьми шкільного віку, студентами і молоддю, яка прагне досягти успіху в житті.

Результатами цієї роботи стали такі соціальні проекти як: створення мережі дитячих спортивних майданчиків по всій Україні «Клич друзів – граємо разом!»; модернізація безкоштовних боксерських залів «Спортивну Україну побудуємо разом!»; стипендіальні проекти «Обирай серцем» і «Підтримаємо освіту разом!»; молодіжний проект «Оздорови суспільство!», проведення міжнародних турнірів з боксу в Україні, благодійний проект «Старт до успіху» та Літній освітній табір «Майстерня успіху» .

Корпорація Panasonic - один з лідируючих світових виробників електроніки. Корпорація виробляє більше 15 000 найменувань електротоварів і об'єднує понад 500 компаній, заводів і наукових центрів по всьому світу.

Компанія – це суспільний інститут, і для Panasonic основоположним завданням є позитивний внесок у розвиток суспільства за допомогою своєї діяльності. Компанія Panasonic активно просуває свої ініціативи в області екології, усвідомлюючи відповідальність перед суспільством зберегти ресурси Землі і захистити природне середовище.

Екологічний менеджмент є одним з головних пріоритетів корпорації Panasonic. Співіснування з довкіллям, перш за все, означає для Panasonic створення технологій, що мінімізують дію виробництва і кінцевого продукту на екологію, а також формування екологічно направленого образу мислення.

/Files/images/news_2012/konkurs/Ф_1.jpg

/Files/images/news_2012/konkurs/Ф_2.jpg

/Files/images/news_2012/konkurs/Ф_3.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0